Elsendorp – Holthees-Smakt 3-1 (0-0)

21 november 2023 12:00

Stijn Vos 1-0, Sylvan Kuijpers 2-0, Ahmet Duran 2-1, Bas van der Wijst 3-1.

Elsendorp doet goede zaken in de vijfde klasse D en wint in eigen huis van V.V. Holthees-Smakt. Hierdoor klimt de thuisploeg naar de derde plaats in de competitie. “We hebben een goede wedstrijd gespeeld vandaag”, concludeert Elsendorp-aanvoerder Dick de Bruijn. Bij Elsendorp stond Sylvan Kuijpers in de voorhoede opgesteld, terwijl hij normaal gesproken de vaste doelman is. “We hadden wat problemen in verband met blessures en schorsingen. Sylvan kan goed voetballen én goed keepen. Prachtig dat hij dan ook scoort vandaag.”

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!